Nog maar 2 nachten

6 september 2017

Het is bijna zover. Overmorgen vertrekken we eindelijk naar Aarhus ,“the City of Smiles”. Hier gaan we voor onze masterscriptie 3 maanden lang stage lopen en onderzoek doen aan de Universiteit van Aarhus, bij de sectie “Orofacial Pain and Jaw Function”, van de tandheelkunde-afdeling. Wij gaan onderzoek doen naar uitstralende pijn (“referred pain”) bij TMD aandoeningen en gaan hiervoor bij gezonden proefpersonen pijn simuleren en de kaakspieren vervolgens palperen.

We zijn ingepakt (in Miranda’s geval bijna ingepakt), hebben een Erasmusbeurs aangevraagd en het goedgekeurd gekregen, onderdak kunnen vinden, contact opgenomen met de stagebegeleiders, een ruwe versie van ons projectvoorstel gemaakt en gister onze begeleiders op ACTA nog een laatste keer gesproken. Kortom, helemaal klaar voor ons verblijf bij de noorderburen.

Vrijdagochtend vroeg vertrekken we vanuit het oosten van Nederland en zullen roadtrippend naar Aarhus reizen. Talita’s moeder brengt ons namelijk (super lief) met de auto naar Aarhus. Gelukkig is het geen lange rit, het duurt zo’n 7 uur voor ons. En hebben wij beiden ook ons rijbewijs mee om het stuur van mama Haasnoot over te nemen. Een roadtrip playlist wordt nog gemaakt, want een roadtrip zonder muziek is een incomplete roadtrip.

We hebben er HEEL ERG VEEL zin en en zullen jullie ook op de hoogte houden van onze avondturen uit het land van Hygge.

Liefs,

T&M

PS. Je kun je ook aanmelden voor de mailinglijst, dan ontvang je een mail bij elke nieuwe blogpost van ons. ;)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Hanning:
    6 september 2017
    Super leuk om te zien dat jullie een reisblog gaan bijhouden! Ik hoop veel verhalen te lezen en wens jullie veel plezier!
    Vraagje: waarom het